Jag vet nån som kommer ha träningsvärk!

Idag blev vi äntligen klara med plantsättningen... Eller egentligen blev vi inte klara utan vi gav upp. Var totalt omöjligt att sätta när gräset växt ute på hyggena så det nådde en till hakan och man inte såg nånting vart plantorna skulle sättas... och om man lyckades få ner dem så skulle de antagligen ändå ha kvävts av gräset... Men gud vad skönt de är klart! Sen gick vi runt i skogen och visade några entreprenörer vart det skulle röjas också. Bra motion!

När jag kom hem drog jag direkt iväg och tränade. Ben! Har tvekar med att köra det eftersom jag hela tiden planerat att jag ska springa... men det där springningen har ju inte blivit av så nu kan jag lika gärna skjuta upp den några dagar till. Finns typ inga bengrejer på gymet jag är på nu. Egentligen finns dte knappt några grejer alls... Tänkte köra massa knäböj, men det kändes inge vidare i ryggen så blev bara några lätta set som uppvärmning... På grund av det begränsade utbudet så blev det sen utfallsgång, nått som jag aldrig brukar göra... egentligen mest för att jag känne rmig som en mupp när jag går omkring på det viset... men gud vad det tog. Tror jag körde 6 omgångar (körde några andra övningar emellan ibland) och ajajaj vad det sved sen... så imorn är det nog jag som har ont i rumpan!

Motion: Styrketräning Ben: 3 x knäböj 40 kg uppvärmning, 6 x utfallsgång med hantlar, 3 x baksida lår på boll, 3 x benspark, 3 x vadpress

Kommentarer
Postat av: evisen

åh nya benövningar, du kommer nog ha asmycket träningsvärk! Jag som alltid gör ganska få reps och me vikt fick årets träningsvärk av carro gymglams 17 min..! hehe..



Duktighet, ja. De har ja lite för mkt av ibland... :)

2009-08-13 @ 07:46:46
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: sabina

men det e skönt med träningsverk:P

2009-08-13 @ 19:44:57
URL: http://www.metrobloggen.se/joggningstjej

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0