Mindre motion, men mer ledighetskänsla! =)

Det blev ingen springning idag. Dagen bara gick, men ingenting hände... Eller det hände en hel del saker, men ingen springning. Jag var ute och gick med hunden, solade 2 timmar, målade fönster, umgicks med föräldrarna, var ute och körde motorcykel och åt glass, mekade och bytte pipor på hojen med pappa... Men det kanske var lika bra det, så jag får ladda inför morgondagen. Imorn börjar ALLVARET tydligen. Allvaret är 8000 plant som ska ner i backan ute i skogen innan onsdag. Och samtidigt var det tänkt att jag ska hinna ha lite ledigt också... men eftersom det är innan onsdag så får nog min planerade utgång i helgen vänta tills på onsdag eller nästa helg. Först ska jag slita litegrann! =)

I övrigt är det rätt trevligt att vara hos föräldrarna. Förutom att det är lugt och skönt så finns det massor av gott att äta, hela tiden... Jag har återgått till mina frukostar med fil och start-müsli, glass m.m. och idag kom det allra bästa till middag... Älgköttet... Smaskens! =)

Motion: Promenad 60 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0