Movie maraton

Guuuuud vad jag har varit förslappad senaste dagarna (med start fredag eftermiddag vid Ica-besöket och införskaffandet av en gigantisk godispåse, godis har oftast den effekten på dig = total förslappning)... Istället för fredagsträningsplanerna blev det finmiddag och sen film och fredagsmys med mamma. Igår drog hon dock och plockade svamp, men hemkomst idag eftermiddag skulle jag tro, så jag var helt själv hemma. Trött som ett as, slö som bara den, så gjorde jag inget annat än att låg hemma och kollade på film och åt allt jag kunde komma över hela dan. Dumt nog råkade jag mitt på dan radera alla filmer som jag hade på datorn så var tvungen att fixa en himla massa nya... Knasigt... men tro inte att det var några höjdarfilmer jag har sett... nej nej nej, jag har bara sett lättsamma filmer, ni vet såna som man inte behöver koncentrera sig särskilt mycket för att se... typ komedier, high school-rullar, romantiska komedier m.m.

idag har jag vaknat och känner mig som en valross som klivit ur sängen. Har massa grejer att göra idag för ikväll ska jag åka hem med nattåget. Jag ska rida, träna, tvätta mototcykeln, sy in lite tröjor med knepig passform, helst häsla på mormor och morfar, träffa en annan eller två, packa, gå ut och käka middag i stan och en hel del andra saker. Tur att vovvis väckte mig tidigt med att springa upp och ner i huset och undra om det inte fanns nån hemma så han kunde få gå ut till hundgårn... Men nu är han ute och jag är redo att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0