Torsdag

Blev ett rätt bra pass idag tillslut... Var inte så sugen egentligen... men det kändes som om det tog rejält, i alla fall röven. De där utfallsstegen är himla bra ju! Kanske får börja köra dem när jag kommit hem igen också! =) fast ite svårt är det nu eftersom jag måste akta mig för maskiner och dörröppningar (gymet är i 3 små källarrum och jag går igenom allt fram oc tillbaka). Men alla sätt är ju bra om de funkar... och nu inväntar jag träningsvärk! =)

annars har jag varit in till stan (Östersund) med brorsan idag för att handla bra att ha-grejer... han ska nämligen flytta imorn och börja en KY-utbildning. Hans favvomat är kebab så vi käkade det och var riktigt äckligt... Slemmiga och äckliga kebabband. Kebabcity är INTE att rekommendera med andra ord. Köpte även massa godis... Mums! Så imorn beger jag mig också söderöver över helgen för att hjälpa till med flytten. Får se om det blir nått pass där. Jag och brorsan ska åka från morgonen för att han vill hinna skaffa gymkortet (man får tydligen bara skaffa 1 dag i veckan) m.m. så kommer mamma efter lite senare.

Motion: Styrketräning Ben: 3 x 25 knäböj 40 kg, 6 x utfallsgång med hantlar 20-10 kg, 3 x vadpress, 3 x benspark, 3 x baksida på boll

Kommentarer
Postat av: J

Kebab duger bara på pizzerian som ligger hemma!

2009-08-21 @ 00:43:41
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Emil

Tja!



Kika gärna in för min personliga blogg - liveupdaterad dygnet runt från 08-land. Ons, Fre, Lör natt kör jag liveupdate direkt från nattklubben

The Bridge i Sthlm City.



www.sthlm247.nu



//E

2009-08-21 @ 20:05:44
URL: http://www.sthlm247.nu
Postat av: Sanna

Kebabcity gav mig kräksjuka igår :/

2009-08-23 @ 00:47:34
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0