Upp som en sol, ner som en pannkaka

Igår var allt på topp... jag hade massor av energi och massor av vilja att göra saker. Idag är det tvärtom... tror nästan att jag är lite krasslig, min mage känns nämligen inte helt okej och jag är matt och orkeslös.... Vad råder bot på det? jo, att ligga i soffan hela dan och se på film... Har nu avverkar The escapist och I love you man, två stycken rätt bra filmer... Har iof även hunnit varit iväg oc ta kort på lite möbler jag har som jag tänkte passa på att sälja nu när jag är här... Ikväll ska jag nog se när mamma tränar för sin (min) tränare också, men annars blir det inte många knop... antagligen nån mer film! =)

Kommentarer
Postat av: evisen

mys o vila e du värd som du va igång igår!! Hoppas du har ro att njuta av de (men som jag "känner" dig är du typen som e bra på de :)

2009-08-18 @ 18:55:03
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0