Ajajaj om mina fossingar

Det har inte blivit så mycket träning här uppe... Två pass har jag klarat av än så länge. ett på gymet i Östersund och ett i källaren här på byn. Dock har jag varit rätt flitig och varit ute och gått en sväng varje dag med hunden... lite för flitig i och med att jag har två stooooora feeeeeta skavsår på varje häl så jag kan knappt gå när jag har på mig skor i dagsläget. Så det blir vila nu... fast jag sla ev upp och köra ett axelpass på brorsans rum om jag känner för det.

Annars har jag sysselsatt mig med att koka knäck, göra fudge, baka kakor, städa, städa, lånat upp hela universitetsbibland på böcker (för att komma på vad jag ska skriva uppsats om), städat mera, klä julgranen och julpynta hela huset (av nån konstig anledning så verkar alla tro att båda är min uppgift av tradition till jul,.,, hmmm... Fint blev dte iaf), och köpa de sista klapparna. Dock måste jag slå om en julklapp som jag råkade slå in med prislappen på... lite klantigt! Tomtegröten är äten, skinkan är provad och klapparna är klara (nästintill)... Nu ska jag bara vänta på tomten...=)

UPDATE: haha, jag kund einte hålla mig... så det blev ett träningspass uppe på brorsans rum medans han satt och glodde på serier på datan. Ritkigt bra gick det också. Gud vad det sved oc kändes som att det tog. Körde många set och rätt många reps (25-13). Wonderful!

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 5 x hantellyft åt sidan, 5 x skivstångspress framför, 5 x skivstångspress bakom, 3 x benlyft i superset emd 3 x situps

Kommentarer
Postat av: elin

Får önska dig en riktig god jul då!

:)

2009-12-23 @ 21:22:38
URL: http://metrobloggen.se/elinstraning
Postat av: Karin

Vill önska dig en riktigt GOD JUL och ett härligt träningsår 2010!



Jag brukar titta in på din blogg ibland och tycker att den är bra och inspirerande!



Julhälsningar

Karin

2009-12-23 @ 22:06:25
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: cristian

hej! hehe! okej!

a kanske blir tävling till nästa år...

vi får se.:) ska bygga på lite mer:)



god jul

//cristian


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0