Efter julen kommer fortsättningen...

Idag var tanken att hela syskonskaran skulle bege oss till byns lilla källargym,... men helt plötsligt kände sig syrran trött och slö så hon skippade det hela... jag satt ombytt i soffan och väntade på min bror... men så surnade han till när han inte hittade sina skor så han gick iväg utan att säga nått... och jag orkad einte gå till gymet själv... sn kändes det rätt meningslöst när jag visste att han skulle ha stången till att köra knäböj och jag ville köra bänkpress... så i protest gick jag upp och tränad elite på hans rum istället.Jag brukar aaaaaldrig köra armhävningar för jag är sjukt svag i den övningen och brukar alltid få ont i ryggen innan det tar nån annanstans. Men idag had ejag ju inte så mycket valmöjligheter så det blev en himla massa armhävningar (7 set) och det sved riktigt rejält. Häääärligt. Kanske får lägga in lite mer såna så att jag blir lite starkare i dem... sen så blev det biceps också. Lätta vikter med ganska många reps och sved rätt härligt där med! Jag är nöjd. Köörde vartannat set bröst och vartannat biceps så jag var klar på en kvart. =)

Gårdagen var jättebra. Fick många fina klappar och gav bort många fina klappar också. Just nu laddar jag inför utgång i Östersund ikväll! Klackarna i takte! =) Woohoo!

Motion: Minst 7 x armhävningar, minst 7 x hantelcurl, 3 x hantelflyes, 3 x skivstångscurl


Kommentarer
Postat av: Vas

Vad händer uppe i norrlandstrakterna, är skogen så förslappande? Var har vi den dagliga träningsloggningen? Ut och lyft lite timmer, klättra i bergen och kör simgympa i isvaken vet jag ;)



/ ha en trevlig jul/nyår

2009-12-27 @ 19:47:11
Postat av: Johanna

Vas: mer träning åt folket. Idag har jag varit ute och vandrat med mammas nya pålle, men igår var jag sjukt bakis så då blev det inte mycket gjort. Haha... Imorn blir det dock lite ben innan jag ska bege mig till Västerås.

2009-12-27 @ 20:50:11
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0