En sak gick bra i alla fall =)

Ja, dagens pass gick väl rätt så medelmåttigt. Rodden gick bra, latsgrejerna gick dåligt, särskilt chins. Bröst var jag svag i. Jag körde en annan ställning för rodd idag med andra vikter så det blev 57 kg, det tyngsta jag kört rodd på. Kändes rätt bra. Det gick segt mot slutet av passet... hade en pratpaus och sen kom jag inte riktigt igång igen. Jag är i alla fall göad över rodden och resten går säkert bra nån annan gång... får bara ge järnet! =)

Motion: Styrketräning Rygg & bröst. 5 min crosstrainer, 15 st dips, 3 x chins med hjälp, 3 x latsdrag 45,5 kg, 3 x lutande bänkpress i smith 26 kg, 4 x rodd 57-47 kg, 3 x latsdrag V-handtag 45,5 kg, 2 x roddmaskin 40 kg, 3 x pecdec 28 kg, 2 x T-barrodd + 5 kg, 3 x ländryggsmaskin 30 kg

Kommentarer
Postat av: J

Ja absolut! Men det är något med kampsport, kampen mellan två personer! Det är en helt annan sak än att löpa eller någon bollsport. Vilket såklart också är skoj!

2009-12-16 @ 00:00:29
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag måste bara fråga. hittade din blogg precis och blev grymt imponerad. hur länge har du tränat på gym? :)

2009-12-20 @ 19:45:20
URL: http://mikkatude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0