Ligger lågt

Det jag tränat mest idag är nog min högra tumme. Den har blivit så tränad att den blev alldeles röd, öm och gjorde riktigt riktigt ont. Varför? Jo, idag har det årliga bowlingmästerskapet bland grannskapet gått av stapeln. Min tumme är inte gjord för bowling, not at all! Jag funderade till och med ett tag på att börja kasta med vänsterhanden, men kunde härda ut. Tyvärr så vann inte jag, vinsten gick inte ens till familjen utan till nån pojkvän till grannarna som fick över 200 p (så egentligen gick den till oss iom att han inte hörde till nån familj kan man säga XD). Men det var sjukt roligt i alla fall och sen så gick vi alla ut oc åt medioker/dålig kinesmat.

Jag har varit ute och gått med mammas bebishäst också. Väldigt skoj! Igår var jag bakis så då blev det inte många knop gjorda! Tyvärr på tok för full på juldan. Shit happens när drinkarna aldrig slutar komma! Dags för bättring! 2010 be nice to me, here I come!

Kommentarer
Postat av: J

JAg som trodde det skulle stå att du zappat på tvn ;)

2009-12-28 @ 02:22:48
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Cicci

Bowling är skoj! God fortsättning på dig!

Gilar också Gold's förresten, brukar träna där i Åre. Mycket bra och frsächt ställe!

2009-12-29 @ 12:43:40
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0