Träna mera! =)

Det är konstigt hur man kan va så totalt opeppad att träna en dag och totalt överpeppad att träna nästa dag. Jag had eju tänkt såpringa i morse, men så blev det int... Jag gick och tränade ben (det var på tiden) efter frukosten istället. Det gick rätt bra också, var helskakig och mina ben darrade bort ungefär... fast det kändes att jag inte kört ben på ett tag för jag var inte riktigt lika stark, men kom snabbt igen. Nu vill jag bara träna mera, mera, mera!!!! hade gärna kört ett till pass ikväll... men mina ben lär ju va mosiga ikväll så nån kondition är nog inte tal om och jag vet int ehur bra det är att köra 2 styrkepass på en dag. Kroppen måste ju hinna vila också... nej, vi kanske får se om det blir en promenad istället. Det var länge sen nu! Ut och njuta lite av naturen/betongen! =)

Motion: Styrketräning Ben: 4 x Benpress 230 kg, 3 x stående vadpress 106 kg, 2 x utfallsgång med hantlar á 10 kg,  3 x liggande lårcurl 45-40 kg, 3 x benspark 56 kg, 3 x sittande lårcurl 63 kg, 2 x horizontal benpress 61-52 kg lätt

Kommentarer
Postat av: Vas

Kul att du är igång igen med motivation!! Här kastar jag lite mer motivation på dig, du kanske såg det live på FF dock... http://www.youtube.com/watch?v=4rtugFliTls



En annan kul grej som kanske också kan motivera dig är om du gör någon fin tabell över hur styrkan ökat i vissa/alla övningar jämfört med ett halvår/år sedan. Intressant för oss som läser också =)

2009-12-08 @ 20:09:12
Postat av: Johanna

Vas: nej, jag såg aldrig det där... men jag gick förbi montern och funderade på att testa... dock hade jag inte rätt sorts kläder på mig. =)

Det där med tabellen var en bra idé faktiskt... Efter jul ska jag och Em göra lite olika tester som vi såg på FF och testa igen varje månad... så det kan jag nog göra en fin liten tabell över, kanske annat också. =)

2009-12-08 @ 20:27:31
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0