Upp sol en sol, ner som en pannkaka

Idag blev det verkligen inget bra träningspass. Jag vet inte varför riktigt för jag hade ätit ordentligt, vilat, till och med druckit Rage innan... kanske var jag trött i musklerna eftersom jag tränade halva ryggpasset igår... men men, man kan inte va på topp jämt. Jag tog mig igenom passet ändå, men körde lättare vikter istället. Latsgrejerna kändes rätt bra. Fick bra kontakt tillslut förutom i chinsen... I biceps var jag bara svag, svag, svag! Attans också!

Jag har verkligen jätteträningsvärk i mina ben!!! had ehoppats på att den skulle gå över tills imorn så att jag kunde springa lite då... Om den gör det återstår att se, men jag håller tummarna.

Motion: Stykreträning Rygg, Biceps & Mage: 3 x chins med hjälp, 3 x latdsdrag 49-42 kg, 3 x latsdrag med V-handtag 42 kg, 3 x Skivstångscurl 24,5 kg, 3 x scottcurl + 5 kg i superset med 3 x benlyft, 3 x längrygg 30 kg, 3 x Skivstångscurl lättare i superset med 3 x situps

Kommentarer
Postat av: anonym :)

jeez, dina axlar är snygga! hela armarna iofs, men axlarna var riktigt fina =)

2009-12-10 @ 23:17:48
Postat av: Johanna

Anonym: Tackar! =)

2009-12-11 @ 08:05:52
Postat av: Sandra

Tack, det var snällt:)

2009-12-11 @ 09:02:47
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: sabina

fan va snygg du e!

2009-12-11 @ 12:14:07
URL: http://losefat.blogg.se/
Postat av: J

Oj någon e tatuerad :)

2009-12-12 @ 22:43:36
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0