Fredag - Göteborg Horse Show

Idag har jag varit totalt bottenlös... Efter en ovanligt stor frukost så var jag redan kl 10 helt utsvulten. Kände mig svag och orkeslös när jag gick hem och käkade extra mycket till lunch... Sen var jag matt och seg så redan halv 2 var jag tvungen att köpa cola och godis (sjukt godissugen var jag också). Mycker mer mat och godis har det blivit under dagen och det kändes faktiskt riktigt välbehövt. Ingen motion har dte blivit, förutom lite promenader mellan skola och hem. Har ju haft fullt upp hela dan! =)

Kvällen har spenderats på Göteborg Horse Show. Ville ju se küren och även dit och häls apå min gamla arbetsgivare som hade en monter. Riktigt roligt att träffa honom och en till... Briar ska äntligen pensioneras. Jag tycker det är dags. Eller mest för att jag är less på att se samma kür en miljon ggr. Jag tackade av honom i Globen så var måttligt road nu. Dressyren var även den rolig att se, men jag tycker att Stockholm brukar bjuda på betydligt bättre startfält, och bättre allting. Jag menar, de hade inte ett matställe som tog kort ens en gång. Hur bra är det för en utsvulten kort-fanatisker? Hoppningen var helt okej också. Fast vi hade galna fjortisar som härjade, skrek och förde extremt oliv bakom oss. Har ont i huvvet och öronen nu... Dessa fjortisar var dessuotm 45 år gamla och en av dem hade den värsta rösten jag nånsin hört. Man upphör aldrig att förvånas. 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fjortisar på 45 - det är inte lätt att ta

2009-02-21 @ 07:30:51
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Ebba

Mysigt med hästshow ju =) Hoppas att du får en fin helg!

2009-02-21 @ 18:59:30
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0