Lördag - alla hjärtans dag

Ja, eftersom varken jag eller min ena roomie hade någon att fira alla hjärtans dag med så firade vi den tillsammans. Det blve finmiddag, filmkväll och massage. Alldeles lagomt förutom en seg film (the curious case of Banjamin Button). Vi gjorde jättegod fetaostkyckling, ungsrostade rotsaker,sås och sen fransk chokladtårta till efterrätt. Mums!

Annars började dagen med en promenad ner på stan i finvädret för att köpa mig ett rivjärn så jag slipper riva på det miniatyrjärnet vi har i fortsättningen. Hann även med lite träning. Efterom jag skippade träningen igår hade jag bröst och ben kvar att klara av så det fick bli det. Bröst gick jättebra! Med benen hade jag nått psykbryt. Det var som om jag aldrig hade kört benpress i hela mitt liv. Höll på bli mosade och inte få upp den och fick liksom inte riktigt till det alls på hela tiden. Körde på lite mellanvikt (120) så lyckades få upp den i alla fall... Ja, jag brukar tycka ben är väldigt tacksamt att köramen nu på sistonde har det verkligen inte gått någe vidare. Har lagt på mer vikt på benpressen igen efter instruktionen. Tycker dte känns så meningslöst att köra på 60 kg. Kördeju på 120 idagoch det va inte heller tungt, men tog ändå bättre än de 60. Sänkte vikterna på några av de andra övningarna för att få bättre kontakt... Blir nog träningsvärk iaf.. men om det beror på att det gick bra eller bara för att det var ett tag sen jag körde ben vet jag inte riktigt... snarare det senare.

Motion: stykteträning ben och bröst: 3 x utsida lår 10 kg i superset med 3 x bröstpress 49-42 kg, 3 x benpress 120 kg, 3 x sed hantelpress 12 kg, 3 x benspark i superset med 3 x pecdec, 3 x liggande bencurl, 3 x sittade bencurl, 5 x stående vadpress

Kommentarer
Postat av: Sanna

bra initiativ igår där! har man ingen pojkvän/flickvän så får man fira med sina vänner, och vem har sagt att det är tråkigare? jag gjorde en blandad kompott, först mys med sambon och sedan umgicks vi med lite gemensamma vänner på en fest!

2009-02-15 @ 12:18:45
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag nöjde mig med en puss igår :o). Ingen stor dag för mig... Skit samma! Bättre att ha en pojkvän som är snäll 365 dagar om året ;)!

2009-02-15 @ 13:14:42
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: sabina

du e så grymmmmmm

2009-02-15 @ 23:52:38
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0