Lördag

Sov till kl 11 idag och inte ett spår fanns av gårdagens alkohol. Riktigt skönt. I och för sig så var det inte några enorma mängder, men ändå. Segade på i sängen rätt länge. Hade tänkt gå en långpromenad efter frukosten men blev kvar vid tvn för länge så det fick bli en kortare sväng. Soligt och fint och riktigt härligt var det ute i solen. Annars har jag pluggat mest hela dan, Har suttit och försökt få ordnig på ett arbete men det verkar omöjligt.

Va iväg och sprang en stund strax innan gymet stängde också. 6 km utan större besvär. Är mest tiden som gör att jag inte vill springa längre. Tycker det är alldeles lagomt att vara på gymet en dryg halvtimma! =) Nu har jag nyss ätit en bjässestor pastasallad. Fick knappt plats i tallriken... Men god var den och mätt blev jag. Hade pasta, kyckling, ruccola, tomat, färsk champinjon, rödlök, mycket fetaost, soltorkade tomater, kikärtor, kidneybönor och pesto. Rekommenderas varmt. Nu ska jag ladda inför Melodifestivalen och sen The Wrestler.

Motion: Promenad 35 min, Springa 6 km

Kommentarer
Postat av: Eric

Bra jobbat, gillar din blogg träna på!!!

2009-03-01 @ 04:30:06
Postat av: Anna

Hej!



Kommer ihåg förut att du alltid åt omega3, måste höra, varför? Vad är det bra för?



Kram Anna

2009-03-01 @ 08:02:52
Postat av: Johanna

Eric: Tack så mycket =)

Anna: jag äter inte så mycket fisk så då åt jag omega3 istället. Tänkte börja med det igen nu. angående varför det är bra kan jag rekommendera google! ;)

2009-03-01 @ 10:40:32
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Anna

Aj seee.. ;).. Vet att det är bra oljor och så, men undrade bara om det underlättar viktnedgången/muskeltillväxt på något sätt.. Ska googla nu =P

2009-03-01 @ 16:24:12
Postat av: Johanna

Anna: Jag tror det. Är inte säker. Men jag blev rekommenderad att äta det när jag skulle gå ner i vikt förut och jag vet flera som gör det.

2009-03-01 @ 16:31:04
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0