Måndag - tar tag i saken!

Idag har jag tränat och det har gått jättebra! Var lite starkare i nästan alla övningarna faktiskt... Men allra roligast var att jag klarade en extra dips i början av passet, trots att jag bara väger mer och mer. Woohooo. Börjar kanske få in snitsen... Mitt mål är i alla fall att klara 20 st innan sommaren. Sen så gick latsdragen väldigt bra också. Kändes verkligen. Biceps gick också jättebra. Gud vad det sved i dem! Ett superpass helt enkelt! =) Om man ska klaga på nått är det väl roddövnigarna som inte gick helt strålande, men det tänker jag förtränga! XD

Och det var med nöd och näppe jag tog mig iväg faktiskt.... På eftermiddan så fick jag väldigt ont i huvudet och det höll i sig enda till sjag kom till gymet. Var dessutom väldigt trött och seg eftersom jag klev upp väldigt tidigt för att gå på ett möte. Men tog mig ju som sagt iväg och det var bra. Var nog träning som behövdes. Har ju faktiskt inte tränat på nästan en vecka. Men nu vill jag komma igång med träningen, både springandet och styrketräningen. Hoppas bara jag inte håller på bli sjuk (med tanke på huvudvärken), annars blir det full fart! slänger in en bild från mig idag innan träningen. Tung och eländig, men lika glad är jag för det! XD

Idag har jag faktiskt till och med ätit bra. Bara mat och bra mat! superbra ju! Har inte ens varit sugen på godis! =)

Motion: Styrketräning Rygg & Biceps: 4 x latsdrag 49 kg (sisa 42), 3 x smalt latsdrag 44,5 kg, 3 x hantelrodd 15 kg, 4 x maskinrodd 35-31,5 kg, 3 x hantelcurl 9-8 kg, 3 x skivstångscurl 17 kg, 2 x bamsecurl, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: sabina

vi får hjälpas åt!:)

2009-02-10 @ 14:47:43
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0