Måndag

Skola hela dan idag... Från 10 till drygt 18 i alla fall. fast vi fick rätt så mycket gjort så det var bra. Fick även resultat på en av de senaste tentorna... VG... alltid trevligt. Det har firats lite här hemma. Nu är våran franska chokladtårta slut och då är det dax att börja tänka i nyttigare banor. Detta leverne är verkligen inte bra på nått sätt.

Jag och den andra roomien (inte hon på bilden nedan, hon tränar inte) var och tränade idag. Rygg och biceps. Det gick bra... fast nu tycker jag roddövningarna börjar kännas sämre. Måste köra på så länge innan jag känner nått och det känns inte som om det blir någe bra om jag kör tyngre heller. Fast nästa vecka ska jag nog testa att ta lite mer vikter. Det gick i alla fall bra, men kändes att jag inte käkat nått vettigt på några dar... Den sista kraften fanns liksom inte där. Men men... det blev godkänt i alla fall... har fortfarande grym träningsvärk i ben, rumpa och vader. Riktigt jobbigt! Hoppas verkligen det har släppt lite tills imorn kväll för då hade jag tänkt springa lite. Vi får se.

Motion: Styrketräning rygg & biceps: 3 x latsdrag 49 kg, 3 x smalt latsdrag 45,5 kg, 3 x hantelrodd 16 kg, 3 x preacher's curl + 5 kg, 3 x maskinrodd 35 kg, 3 x hantelcurl 8 kg, 3 x skivstångscurl 17 kg i superset med 2 x magmaskin, 3 x rygglyft i superset med 3 x benlyft

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har haft en slarvig vecka med mat och jag kan lova att det känns i kroppen!

2009-02-17 @ 08:46:56
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Emil

Du e duktig med träningen nu =)



Tänkte bara kika in och berätta att min blogg flyttat till följande adress-----> http://body4future.wordpress.com



Kör hårt nu!

2009-02-17 @ 16:16:30
URL: http://body4future.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0