Onsdag - total vilodag

Det blev ingen träning idag. Funderade ett tag på att springa en sväng eller gå en sväng men istället tog jag mig ett långt och härligt bad. Ingen promenad blev dte imorse heller för jag somnade om både en och två gånger men gud vad skönt det var. Det har alltså varit en väldigt inaktiv dag idag och det har varit riktigt skönt. Imorn planerar jag däremot att gå lite grann och det ska också bli väldigt skönt. Omväxling förnöjer heter det ju och det stämmer verkligen. Man måste träna för att uppskatta slappandet och man måste slappa för att uppskatta tränandet. Allt är en fin balans. idag behövdes det vila! Imorn behövs det motion.

Jagoch roomiesarna åkte i alla fall till Lidl för att handla. Jag köpte massvis med kvarg. Tänkte skippa keson faktiskt för den är så himla dyr. Här på min närmsta butik kostar den 28-29 kr för en burk. Sanslöst... när man kan få samma mängd kesella för 12 kr... så hädan efter blir det mindre keso och mer kesella... men jag gillar verkligen den syrliga smaken så et är perfekt. Den är god naturell och med fun light! passar i alla lägen helt enkelt! =)

annars har det blivit lite allt möjligt idag... lite godis, lite mat, lite fika, liteyougurt och gott!

Kommentarer
Postat av: sabina

ja du har varit så duktig.. jag vill med komma igång nu efter sjudomen

2009-02-05 @ 13:56:46
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0