Onsdag - vila, vila, bara vila hela dagen! =)

Haha... jag satt nyss och funderade och berömde mig själv för attd et var så länge sen jag ätit godis... men sen kom jag på att det var i måndags, alltså bara en dag utan... Tokigt! men idag blir det nog inget så det är ju lite bättre i alla fall! =) har varit duktig idag och lagat mat också, fisksoppa fick det bli. Riktigt lättsamt och gott. Har man mat färdig är det ju lä'ttare att äta bra också. Nästa vecka är det ju fettisdan så i helgen får jag nog ta och baka lite semlor. Gillar inte riktigt de man köper. Sååå mycket godare att baka egna ju.

Har gett järnet på skolan idag, som alltid. Blev som tur var klara och nu är det bara förberedelse för presentationen kvar som gället för dagen. Vad det gäller kan ni se på bilden, eller ja, inte riktigt, men ändå... Haha... skolan går rätt bra nu, mycket intressant att göra. Annars så ska jag bara vila idag. Imorn blir det träning igen. Istället för att träna ska jag bara ta det lugnt. Ska ta mig ett varmt bad snart. Imorse var jag och roomien ute och knatade ikylan. Riktigt kallt här nu, men tycker det är skönt att slippa bli svettig så det är både för och nackdelar med det hela, men så är det väl med det mesta.

Kommentarer
Postat av: Ousa

Hej! Jag beställer mina bars från: http://www.sport-tiedje.co.uk/

2009-02-19 @ 19:42:05
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0