Torsdag - vila, vila, och mera vila...

Dagen började med en riktigt härlig promenad Perfekt temperatur med nån enstaka minusgrad. annars brukar det alltid va så varmt att jag blir alldeles svettig. Tycker det är svårt att klä sig rätt. Har inte riktigt några bra kläder för att va ute och gå. sen har jag bara vilat hela dan. Försökt plugga, men inte haft nån motivation alls så blev inte så mycket av det heller. Har mest sett på tv faktiskt... därför kommer en bild från tv-soffan! XD Gud vad muppigt det känns att ta kort på sig själv, men bloggar är br mycket roligare med bilder så ibland får man offra sig! =)

Gud vilket sug på godis jag hade nu på kvällen. Var nära att gå och köpa flera gånger, kanske inte godis, men jag har även upptäckt att Valio har en vaniljyougurt som blir väldigt god blandad med kanel.... I alla fall så blev det varken godis eller yougurt utan några digestivekex med kesella fick stilla mitt sug och det dög rätt så bra faktiskt. Riktigt gott var det! perfekt substitut när suget sätter in! tur att jag köpte ett paket här om dagen. Fast man vet aldrig när det är slut =)

Motion: Promenad 35 min

Kommentarer
Postat av: carolina

haha, jag kan inte ha digestive hemma, käkar det som godis! så otroligt gott ju =)

2009-02-13 @ 11:51:54
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Emil

Absolut, visst går det! Om du vill ha ett tips från en som verkligen är barnsligt förtjust i snabbmat.

Så försök hitta substitut i vanlig husmanskost. Brukar hjälpa duktigt mkt på kalorifronten, om man lagar maten själv. Inte lika snabb lösning på hungern som att gå förbi ett gatukök eller pizzerian, men oftast godare i slutändan, och mindre kalorier.

2009-02-13 @ 14:40:19
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Emil

Frukt är ju faktiskt en grym ersättare. Eller en proteinbar, alternativt proteinshake. Jag trycker alltid en vassleprotte innan läggdags när sötsuget smyger på.

2009-02-13 @ 20:53:48
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Emil

Viktigt då är ju att du hittar någon som du verkligen tycker om. För sötsuget så är ju en med ganska söt smak att rekommendera. Pröva Twinlabs. Aningen dyrare än många andra, men sjukt bra kvalité. Klumpar aldrig, och smakar gudomligt!

2009-02-13 @ 21:38:08
URL: http://hempo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0