Utmaning - en himla massa frågor...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
...eliminate mere size as an effective takeover deterrent. This opened... taget ur Corporate Governance at the Crossroads av Gillian S L & D H Chew (2005). McGraw-Hill/Irwin,
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
väggen.. precis i övergången mellan de vidriga tapeterna som är uppslängda mitt på och den fina delen avväggen...
3. Vad såg du senast på TV?
Du är vad du äter. Ser sällan på tv, ser ofta på datan XD
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 22:00 (rätt)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min dator är väldigt tyst.. den hörs sällan... men just nu spelar den Mustach - Double Nature, innan utmaningen är slut Creed - one last breath
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
kl 17:00 ca då jag gick hem från skolan. Underbart var det... kändes verkligen som vår i luften och dte var härligt ljus! 8 min härlig promenad med andra ord...
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Tittade igenom det jag skrivit till våran report ikväll och sitter nu och funderar på vad jag ska lägga till, hur jag ska utveckla det hela och lite på strukturen som vi kan diskutera imorn på vårat gruppmöte... Funderar samtidigt lite på hur vi ska lägga upp det i det andra grupparbetet vi gör, hur det gick på dagens intervjuer som jag inte kunde delta i m.m. Multitasking! XD
8. Vad har du på dig? klänning, strumpbyxor och underkläder. Behagligt som tusan!
10. När skrattade du senast? nån timme sen.. såg nått roligt på tv elle rom det var datorn...eller om det var i mitt huvud! =)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? speglar, tavlor, och på ena vägen några hiskeligt fula våder tapeter...
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? jag ser konstiga saker varje dag...nått anmärkningsvärt konstigt har jag väl inte sett på sistonde...
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Ghost Town eller om det var Yesman... testade med Valkyrie, men var så kasst ljud att ja gav upp så den gills väl inte. I helgen ska jag i alla fall se The Wrestler eftersom mina roomies är borta. De gilla rinte sportfilmer så jag får passa på...
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Resa, bo lite här och var i världen, köpa mig bra tävlingshästar och träningsmöjligheter, skaffa bra boende där jag vill bo
17. Tycker du om att dansa? Nej, inte alls och är värdelös på det... Men senaste åren så gör jag alltid det när jag blir på fyllan... Tyvärr är dte väl allt annat än bra, men det bryr man sig sällan om i det stadiet!
19.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Självklart... Överväga,,, Jag SKA bo utomlands... har redan gjort det tidigare... Älskade det! Tänker göra det igen... så är det med den saken! =)
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag tror inte på Gud. Är inte medlem i kyrkan och tycker hela den här religionsgrejen är ett stort bedrägeri!

Kommentarer
Postat av: Bella Eklund

Deras mat är ås himla god! Vad åt du för smarrigt där då?

2009-02-26 @ 23:06:01
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0