att vara bakis har fått en helt ny innebörd

Jag har aldrg varit så bakis som jag var igår... Någonsin! Låg i trans i sängen till halv 5 och sen så fortsatte jag med det i soffan, med bara minimala rörelser för annars skulel jag spy, vilket jag även gjorde en gång... För andra gången i mitt liv på en bakisdag. Åt inte nånting förrän vid 7-8 tiden på kvällen och då med största försiktighet. Vi hade visserligen sjukt kul och kom inte hem förrän närmre 6 på morgonen, men det var faktiskt INTE värt det så dåligt som jag mådde igår. Vet inte varför jag blev så sjukt bakis heller. Och spy.... Herregud!

Idag är jag i alla fall piggare... Nya tag är det som gäller.

Kommentarer
Postat av: sabina

naw stackarn

2009-01-19 @ 13:11:31
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: ebba

haha, inte så härligt kan jag tänka mig! usch.

2009-01-19 @ 15:48:57
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0