Mitt liv består av totalt KAOS!

Ja, så är verkligen fallet. Det är totalt kaos. Mina pengar är slut. Det komer inga nya pengar förrän om tidigast en månad, t i d i g a s t. hade räknat med att få nu i månadsskiftet, men icke. Att jag dessuotm har ovanligt många räkningar just den här månaden gör ju inte det hela bättee. Totalt kaos på den ekonomiska fronten med andra ord.

På skolfronten måste vi ta tag i helvetesprojektet på sidan om de vanliga studierna, som bara de är sjukt tidskrävande. Och helvetesgrejen är inte bara upp till oss utan en himla massa andra människor som ska ta sig tid och som antagligen inte alls känner för att göra det. Kanske är det ännu större problem, men de väljer jag att ignorera just nu. Totalt kaos på den akademiska fronten med andra ord. Fy, jag blir så less!!!

Jag har inte tränat idag heller. Beskedet kom som en chock. Istället har jag varit hemma och jobbat arslet av mig, ätit godis (för sista gången på länge antagligen eftersom jaginte har några pengar, men det är ju bra för då kanske jag kan bryta sötsuget) och ältat hur synd det är om mig fastän det egentligen är självförvållat... Fast jag tycker ändå det är synd om mig. Imorn planerar jag däremot att både gå morgonpromenad och träna. För att klara av att köra full speed så behöver ja nämligen röra på mig. Jag blri väldigt ineffektiv när jag bara ska hårdplugga. På fredag är det dessutom tenta. Nämnde jag det? Totalt kaos överallt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ska man försöka tänka positivt i detta läget? :)) Lycka till! hihi

2009-01-27 @ 23:23:00
Postat av: anniebunny

Från stora kaninen ;)

2009-01-27 @ 23:23:22
Postat av: sabiina

tycker synd om dig.. jag var i dina skor förra månaden.. e inte roligt..

2009-01-28 @ 10:40:41
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Studier.. Living hell... Suck!



Kram

2009-01-28 @ 11:57:37
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Fitnessmadde

Fy tråkigt hoppas det fixar sig:( Hur går träningen annars då? Kramar Madde (fitnessmadde)

2009-01-28 @ 14:23:15
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmadde

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0