Onsdag

Idag känns det lite bättre faktiskt som tur är... Det verkar som om saker och ting löser sig, fast jag trodde inte annat heller. Det löser sig alltid, det är bara mer eller mindre svårt. Jobbigt är dte i alla fall och kommer vara ett tag framöver. Men jag kämpar på! =)

Imorse var jag i alla fall ute och knatade ett litet tag och det var superhärligt att få röra sig lite. Sen så drog jag och tränade på eftermiddan också och det gick rätt bra. Kändes i alla fall i ryggen och rejält i biceps. Mycket nice. Så gick det bra att springa lite efteråt också... Ja, det passet måste ju få klart godkänt. Jag hoppas jag får träningsvärk imorn, men tveksamt... Har precis tittat på topmodel, vilket är ett måste på tisdagar och onsdagar här hemma, och fått massage av roomiesarna... Vi brukar turas om. Det är super!

Motion: Promenad 35 min. Styrketräning rygg och biceps: 4 x latsdrag 47-42,5 kg, 3 x hantelrodd 15 kg, 3 x maskinrodd 35 kg, 3 x rygglyft, 3 x bicepscurl 8 kg, 3 x skivstångscurl 17 kg. Springa 3 km

Kommentarer
Postat av: sabina

bra jobbat

2009-01-29 @ 13:38:34
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Bella Eklund

Sv: Ja visst är det! usch usch... Men tack så mkt :)

2009-01-29 @ 14:19:06
URL: http://bellaeklund.blogg.se/
Postat av: Cicci

Härligt att det ser ut att lösa sig till slut! Blir också sugen på lite promenader när jag läser, varit dåligt med dem på slutet.

2009-01-29 @ 20:03:03
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0