Tillbaka uppe i winter wonderland...

Hejsan allihopa! nu är jag tillbaka här hemma hos föräldrarna.. Ganska skönt faktiskt... Jag ligger kva på samma aktivitetsnivå... alltså lika med noll... Rätt skönt att bara vila har det varit, fast det börjar spritta lite i kroppen nu och jag vill få röra på mig... Men ska vänta tills jag kmmer hem igen innan det blir nått grövre...Nu måste jag börja ta tag i skoljobbet också. Har ju gett mig själv lov från den 20:e december tills idag... Ajaj... Inte bra... Men nu blir det väl massis med plugg istället... vill inte ens tänka på hur mycket jag har att göra.

Förresten stannade vi till på Kings Hästsport (som de tydligen döpt om till Equuen nu) på vägen hem igår... Mamma skulle shoppa... Och jag köpte glansspray... som egentligen är för hästar men som jag ska använda på mitt eget hår som bara är en konstant tova... Brukar ha den stora oranga flaskan till hästarna, den är ju super... men nu blev det ett annat märke med mindre flaska... Hoppas det är lika bra...Haha.. tokigt va? xD

Kommentarer
Postat av: Ousa

hehe, smart! Men visst luktar de lite starkt citrus?

2009-01-03 @ 15:27:52
URL: http://www.metrobloggen.se/correr
Postat av: Ebba

Haha, hoppas att det funkar =)

2009-01-03 @ 18:51:11
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0