Torsdag - upp som en sol, ner som en pannkaka

Jag vet inte vad det är... Det känns inge bra just nu bara... Ingenting känns särskilt bra. Tror jag har motivationsbrist på¨livet... Förresten, om nån vill ge mig ett bra sommarjobb inom ekonomi/management så är det bara att säga till. Jag finns tillgänglig! idag har jag i alla fall haft vilodag. Har bara gått min morgonpromenad imorse... Så nöjd att jag fått det på rutin nu, de är så härliga. Korta men härliga, och jag får mig tilloch med en glimt av naturen! =)

Godis har det blivit igen. Har sånt otroligt godissug just nu, antagligen för att jag öter så ofta och mycket... Nu på sistonde har det blivit söndag, torsdag, söndag, tisdag, torsdag. Funderar på om jag ska sluta med godis helt en period.. Har ju funderat å det förut, men har aldrig blivit av... Va iof nära där i oktober... men nu känns det som om det verkligen skulle behövas... It is BAD!

Frukost: Keso, yougurt, müsli
Lunch: Färsfylld aubergine, bönsallad
Middag: Pastasallad från Paprika
Kväll: Godis

Motion: Promenad 35 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0