Fredag - improviserat träningspass

Det blev ett litet improviserat träningspass idag. Skulle köra bröst bara, men det kändes lite lite så det fick även bli sånt som jag struntat i tidigare i veckan, dvs. baksida axlar och ländrygg. Blev ett rätt bra pass, trots att jag inte hade nån plan innan alls. Det kändes som om det tog rätt bra. Jag är så svag i den sneda bänken, men idag lyckades jag lite bättre i alla fal. Och fick även kontakt med baksida axlar. Avslutade med att springa 2,5 lätta kilometrar! =) Allt som allt ett bra pass! Jag är mycket nöjd! =)

Annars har jag varit på jakt efter träningslinnen idag (trots att jag har för många)... Åkte ut till ett Outlet, men lyckades inte hitta nått i klädväg där... Men en snabbis på två av stans Stadiumbutiker medans jag väntade på att roomien skulle sluta jobbet gjorde susen... Ett linne rikare blev jag, och några slantar fattigare. Men vad gör det? Egentligen skull ejag a varit uppe i Piteå på festival (PDOL), men det blev inget av i sista stund... så då skulle jag till Koster och hänga, men det blev inte heller... Lite väl sent kom jag på att jag kunde åka upp till Fäviken Game Fair som hade varit grymmast av allt ihop... Så nu ska jag bara va hemma och dega hela helgen... Eller inte hela, för på södag ska jag jobba övertid hela dan! Kittlar dödsskönt i plånboken! =)

Motion: Styrketräning Bröst, Baksida Axlar & Ländrygg: 3 x bänkpress 40 kg (bild), 3 x sned bänk i smith 26 kg, 2 x sned bänk i smith 16 kg, 3 x liggande baksida axlar i cable 25 kg, 3 x baksida med hantel 7 kg, 3 x ryggresningar 5 kg. Springa 2,5 km

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N [Josselee]

hej (: ser att du häller på med träning mkt (: jag har en fråga, hur får man bort de små "klumparna" på insida lår längst upp. jag har rätt ok ben tills man kommer längst upp, kan inte ha vissa shorts/byxor för att de blir så fult, hur tränar man bort dom där bullarna (:

2009-07-25 @ 22:16:03
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N [Josselee]

sv: jasi, så du har som inge ide? (:

2009-07-26 @ 00:48:53
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: J

Nu höll jag på att avslöja vart jag bor här haha, fast tror du redan vet ;) Vad trist, oj norröver..vad kör du för hoj?

Jag bytte hos Euromaster, billiga och bra!

2009-07-26 @ 11:17:20
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0