Onsdag - ingen träning

Idag har det inte blivit nån träning. Hade en liten tanke på att dra till gymet och köra ett lätt benpas. Har inte kört ben på evigheter känns det som. Har bara blivit halva "träningsveckan", om ens det de senaste veckorna. Pass 3 (bröst & axlar) och 4 (ben) har inte hunnits med pga resor, sjukdom och allt möjligt. Känns lite trist men jag är riktigt sugen på att köra de passen nu... Lika sugen är jag också på att springa... men har inte känts som om jag haft orken att ta mig ut än... men det kommer nog. Måste må lite bättre först bara. Idag har jag varit yr och illamående hela dagen på jobbet. Ett tag trodde jag att jag skulle behöva gå och spy... men det hela uteblev tack och lov. Åkte till Lidl efter jobbet för att köpa kvarg/kesella också och då hade jag riktigt ont i magen... inte alls kul. Men nu på kvällskvisten har jag mått lite bättre som tur är, men skippade träningen i alla fall. I och för sig så har yrheten och illamåendet funnits där hela veckan, men inte riktigt lika mycket som idag. Drack en Pepsi Max när jag kom hem och trodde jag skulle spy på direkten... men som sgat mår jag bättre nu, så det finns förhoppningar på att jag ska må prima imorn... Hoppas hoppas. =)

Kommentarer
Postat av: J

Ah jag vill också träna. jag blir galen på att inte kunna träna! Mår du bättre idag?

2009-07-09 @ 09:54:54
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

skojar du med mig XDDD det är ju supermycket kolhydrater

jag kanske har fel, men enligt min fakta borde följande innehålla kolhydrater:

havregryn

russin

bröd

2 kg grönsaker

bär



och kvällsmålet är ju inte ens komplett utskrivet. pasta, ris och potatis klarar man sig utan, det gäller ju bara att väga upp ordentligt med kolhydrater som kompensation i övriga livsmedlen. Grönsaker är super. Bröd är super. frukt och torkad frukt också. Bara man aktar sig för tillsatt socker så!

2009-07-09 @ 21:23:09
URL: http://pulspuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0