Tisdag - axlarna rejält piskade

idag blev det ett snabbt och effektivt pass på morgonkvisten. Shit vad det tog på axlarna. Galet bra! blev bara pressövningar för omväxlingens skull. Kände mig rätt orkeslös genom hela passet. Kanske berodde det på att jag bara fått i mig frukost... men men...Triceps kändes lite halvsdant, men det genomfördes ju. var väldigts tressad under passet för jag skulle hinna hem och äta, duscha, göra mig klar och bestämma om jag skulle iväg och spana in storleken på däcken innan jobbet eller inte. Hann med det också så blev lite fin hojåkning till jobbet. Mycket nice! =) Om jag hade den här hemma ksulle jag köra jämt! =) Annars har jag träningsvärk i ryggen idag som jag är väldigt nöjd med, visserligen bara om jag känner efter, men ändå. All träningsvärk är jag nöjd med, särskilt på ryggen! =)

Har varit galet sugen på godis idag så godis har det blivit i stora lass! Smaskens! XD

Motion: Styrketräning Axlar & triceps. 3 x hantelpress 13-12 kg, 3 x press bakom nacken i smith 21 kg, 3 x stende skivstångspress 12 kg, 3 x frenchpress 22 kg, 3 x rep över uvudet, 3 x pushdown 40-35 kg

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hrm...hoj? Har du MC-kort?:)Duktig du är med träningen och snygga armar!

2009-07-15 @ 18:29:46
URL: http://ijastrong.blogg.se/
Postat av: Ebba

Heja heja =)

2009-07-15 @ 19:16:02
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Extine

Prova lägg till sidolyft med hantlar för axlar och du kommer få en mer fyllig look på dom :) kommer se bredare ut också :) kram

2009-07-16 @ 10:10:17
URL: http://extin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0