Måndag - bra start på veckan träningsmässigt

Blev styrketräning efter jobbet idag. Ett så där pass. Fick till det rätt bra i latsdragen, men på slutet fick jag kramp i händerna så rodden gick inge vidare. Kunde knappt hålla fast i handtaget mot slutet och kunde knappt få ihop händerna efteråt för jag ahde sån kramp i både händer och underarmar. hatar när det blir så. Som tur är så är det inte så ofta nu längre... Så ryggdelen gick väl sådär... Pausade mitt i och körde axlarna istället och det gick jättebra. Kändes rejält i dem! Hoppas på träningsvärk imorn! Vore mycket nice! =)

I övrigt kändes det riktigt bra idag att äta bra och inte bara skräp... Man mår så mycket bättre! men det är så lätt att slinka dit på det andra! Lagom är bäst som det heter! =P

Motion: Springa 5 km
Styrketräning Rygg & Axlar: 5 min crosstrainer, 4 x latsdrag 56-49 kg, 3x latsdrag V-handtag 56-49 kg, 3 x rodd 45 kg, 3 x hantelpress 13 kg, 3 x sidolyft med hantlar 6 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 9,5 kg, 2 x maskinrodd

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja okej jag har aldrig varit på pdol så jag vet inte hur det är ... men säkert skoj!

Vi ska till Fäviken i helgen, på friluftsmässan och allt vad det är ... blir superroligt!

2009-07-21 @ 09:15:22
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: evisen

Vilken träningsdag.... bra jobbat!

2009-07-21 @ 11:17:13
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0