Vill du ha nått av det här? För jag vill inte iaf...

jag har massvis med träningskläder som jag aldrig använder. Vissa saker som till och med knappt är använda över huvudtaget heller. Jag måste rensa lite i garderoben. Det här är det jag kommit fram till att jag kan undvara än så länge...  har lite mer byxor som jag egentligen borde göra mig av med, men det känns så skadligt. Det här ska i alla fall bort. Nån som vill ha nått? Snart åker det upp på Tradera. Klicka på länkarn.

  • Svarta Freddy träningbyxor med grått uppstickande resårband, använd några få ggr- Bild
  • Svarta träningsbyxor med rosa rand längst sidan- Bild
  • Mörkblå Etirel trekvartsbyxor Stl 38, mkt lite använda
  • Nike träningslinne stl M, alla tre lite använda- Grönt, mörkLila, och Ev. grått
  • 4D Träningslinne med krage stl 38, använd typ 3 ggr - Bild
  • Etirel Träningslinne Stl 38, använd några få ggr - Svart/Vit/Grön och Ev.  Svart/Vit/Grå
  • Canon Coolpix s225 - Bild

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej hej!



Jag är ev intresserad av kläderna som du har på dig på huvudbilden, beroende på hur mycket du vill ha för dem? Även gråa Nike linnet är av intresse! Maila mig gärna!



Hälsningar Jennifer

2009-07-24 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0