Måndag - trött, tröttare, tröttast

Tillbaka efter en jätterolig helg i Västerås. Såg inte så jättemånga raggare, men dem klarade jag mig lika bra utan. Hade det riktigt roligt med mina vänner istället. Utgång både fredag och lördag och superkul hade vi! =) idag har jag varit sjukt trött...

Men jag tog mig iväg till gymet ändå och fick till ett rätt bra pass... Rygg & Axlar. Fast när jag skulle köra skivstångsrodd så gjorde jag illa ryggen tyvärr... Den är så dum, knäckte till... men men, dte går nog över om nån dag får jag hoppas. Kund einte köra några rygglyft därför... men men... Annars fick jag riktigt bra kontakt i övningarna jag körde innan och sen på axlarna också. Blev helt slut! hade tänkt ta en liten promenad efteråt också, men det har bara regnat så istället blev det ett bad. Nu är det dax att göra matlådor till veckan. Köttfärsröra i aubergine blir det! Smaskens! =)

 Motion: Styrketräning Rygg & Axlar: 3 x latsdrag 56-52,5 kg, 3 x latsdrag V-handtag 56 kg, 3 x rodd 45 kg, 2 x skivsrångsrodd 29,5 kg, 3 x roddmaskin, 4 x hantelpress 14-13 kg, 3 x press bakom nacken i smith 21 kg, 3 x sidolyft med hantlar 6-5 kg

Kommentarer
Postat av: Anna

Skicka gärna hit några matlådor :o)!

2009-07-07 @ 10:28:28
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0