Ett mycket trevligt midsommarfirande i år!

Hoppas alla hade en rolig midsommar. Det hade jag i alla fall. På grund av det pissiga vädret blev det midsommarmiddag här hemma. Västervottenostpaj, lax, färspotatis, sallad, jordgubbar och glass... Toppen! och en hel del vin! Sen skulel vi gå ut, men jag mådde dåligt så gick hem innan de andra gick in på nått ställe, men var ändå ute till kl 2 så fick mitt iaf! =) Känns bra att jag gjrode det, särskilt med tanke på att de andra fortfarand einte kommit hem. XD Jag är krasslig! Mådde pyton hela dan igår så det var inte lätt att ladda inför den roliga kvällen... Mår fortfarade pyton, inte för att jag är bakis... Mitt huvve gör ont, jag ör snorig, min näsa och hals gör ont och sen har jag ont i en tand också och är jättetrött... nu har jag precis kollat klart på Biggest Loser säsong 5... Vilken inspiration Ali och de andra är! Själv ska jag och mina småmuskler vila oss i form idag och antagligen några dagar framöver!

Kommentarer
Postat av: emilia

Låter som en trevlig midsommar=)

2009-06-20 @ 16:57:02
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Cicci

Låter som du hade trevligt, härligt det! Hoppas du slipper huvudvärken snart ...

2009-06-20 @ 21:12:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Jennie

Man blir verkligen inspirerad av the biggest loser...som de kämpar...imponerande!



Hoppas du mår bättre snart!

2009-06-21 @ 00:13:50
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0