Torsdag - armar och mage

Jag svettas som bara den när jag tränar... I alla fall de senaste månaderna. Alltid svettig på mage och rygg, och värst av allt även på rumpen (nedre delen där den övergår till ben). i och försig så beror det väl lite på vad jag har på mig för byxor när jag kör, men eftersom jag oftast har bomullsaktiva byxor så syns det rätt tidligt, även med svarta byxor. Det är i alla fall inte så kul... I och för sig så är jag väl en svettig person, men nu har jag blivit väääldigt svettig när jag tränar. Tidigare brukade jag nästan inte ens bli svettig när jag bara styrketränade, men nu sprutar svetten... Kanske beror det på Ragen som jag dricker innan... Jaja... det går ju bra i alla fall! =) Nu har jag inte så mycket kvar av den heller.

Idag blev det ett svettigt arm- och magpass. Jag kände mig lite svagare än vanligt, men samtidigt fick jag väldigt bra kontakt så jag är nöjd ändå. Kontakten är viktigast tycker jag! Känns skönt att ha kommit igång igen. Har träningsvärk i ryggen idag och axlarna också tror jag (tycker det oftast är rätt svårt att känna där). Himla bra! =) Nu rä' det bara att köra på! =)

Motion: 3 x skivstångscurl 24,5-22 kg, 3 x cabelcurl, 3 x bamsecurl, 3 x pushdown 50-45 kg, 3 x frenshpress 22 kg, 3 x rep över huvvet, 3 x situps, 2 x magmaskin

Kommentarer
Postat av: evisen

Min pojkvän äter också rage, men ja tycker de e så läskigt, med piller. Som sätter igång massa system i kroppen...

2009-06-27 @ 11:24:27
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0