Tisdag - dålig laddning, men bra pass

Självklara fakta nummer 1: Godis är ingen bra uppladdning för träning

Haha, ja, det är ju sånt som man borde veta, men ändå blir det fel mer än en gång... Haha... Galet! Efter jobbet blev det glass och en stor godispåse (500gr), och sova i soffan framför en film... Mycket behagligt. Men sen så skulle jag träna och det medförde ett lätt illamående under hela passet och lite mindre kraft än vanligt. Var inte riktigt lika stark, men fick riktigt bra kontakt och det tycker jag är viktigast. Skippade Ragen också iom att jag redan kände mig som en uppblåst ballong. Härligt att få så bra kontakt i biceps... Det får jag sällan. Fick bättre kontakt än vanligt i triceps också och sjukt bra i enarmspushdownen...  Jag är väldigt nöjd med passet faktiskt, särskilt eftersom jag tänkte skippa det först.

Hade tänkt bege mig ut och springa lite efteråt, men den tanken var bara att lägga ner. Tror inte att jag hade mått så bra av att skaka runt godiset och illamåendet. Istället har jag legat i ett låmgt varmt bad! =) Får se om det blir imorn istället... om jag hinner.

Motion: Styrketräning Armar & Mage: 3 x skivstångscurl 24,5-22 kg, 3 x cablecurl, 3 x hantelcurl 9 kg, 3 x pusdown 50-45 kg, 3 x frenchpress 22 kg, 3 x enarmspushdown 15 kg i superset med 3 x situps, 2 x benlyft

Kommentarer
Postat av: J

Jo det går att vänja sig, jag övade combat varje morgon klcoan 7 i två veckor. Men jag tränar mycket bättre när man fått i sig energi hela dagen :)

Jag hade gissat på en större stad i västkusten pga bilden.....

2009-06-30 @ 23:55:42
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: J

eller ja göteborg eftersom du såg ACDC där och inte i Globen

2009-06-30 @ 23:56:45
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: evisen

åh nu blir ja träningssugen. sitter o väntar på att få tillgång till bilen!



D lät faktiskt gott me godiset, godare att äta det än att gå ut o springa :)

2009-07-01 @ 08:21:41
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0