Vad ska man göra med all den här tiden?

Det är ju helt otroligt det här... Vad mycket fritid man har när man jobbar. Jag får verkligen kämpa för att komma på saker att göra om kvällarna ju. Såååå mycket tid!!! Därför var våran lägenhet kliniskt ren förra veckan då jag städade emst varenda vrå. Den här veckan är det motorcykeln som fått sig en rejäl putsning idag... Igår blev det inte så mycket för då försökte jag kurera mig. Nu är jag "sjuk" också så kan inte träna heller så då är det ju ännu mer tid att ta död på... Herregud! vad ska bli nästa projekt tro?

Jag vill inte va "sjuk"... Vill verkligen träna. Min kropp vill verkligen träna också... Imorn ska jag kanske träna... vi får se, Va i alla fall till gymet en sväng och solade i solarium idag bara för att göra nått efter jag tvättat motorcykeln. Fats inge brun alls blev jag... verkar inte ta nånting de där solarierna... Kanske för att jag vrider och vänder mig av rastlöshet hela tiden... eller för att de ingår gratis i mitt kort och inte är top of the line... Vem vet? Vill bli frisk så jag kan både styrketräna och springa. Är riktigt sugen på att få bra kondition just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0