Måndag - ytterligare ett toppenpass avklarat

Imorse klev jag upp, laddad för att gå ut och gå... men så hann jag bara till köket innan jag insåg att det regnade... Regn innebär ingen promenad. Istället blev det frukost och slappande hela förmiddan. Inget plugg idag, blev så mycket i helgen så.. =)

Efter skolan så gick jag till gymet. Rygg och Biceps blevd et idag. Gick faktiskt jättebra. Kändes rejält av latsdraget och fick till hantelrodden bättre också. Börjar kännas som om jag fått lite mer kläm på det här med att träna rygg nu... och då är det ju så klart mycket roligare också! =) Biceps gick också bra. Ett riktigt bra pass med andra ord. Sen gick jag hem och sög i min en p-drink och så gick jag och roomien ut och gick en liten sväng. Härligt att röra sig. Pigga och glada var vi och båda riktigt peppade på dieten! Blir super ju! =)

Nått som däremot inte är någe vidare är att jag funderar på om jag håller på få/har öroninflammation igen. Hade ju jätteproblem med det för nått år sen. Tror jag gick på 6 penicillinkurer på några månader bara... Igår kväll och idag har jag haft jätteont i vänster örat och hela käken på den sidan. Inte roligt alls. Får så ont i huvvet också... men förhoppningsvis går det över. Jag har några örondroppar somjag tog igår kväll och ska ta ikväll också... men de är inte riktigt för det, men kanske hjälper de i alla fall.. Hoppas hoppas... orkar inte ed allt det där eländet igen. Vill varafrisk och kry och inte ha ont!

Motion: Promenad ca 30 min
Styrketräning rygg & biceps: 3 x latsdrag 49 kg, 3 x latsdrag med v-handtag 49 kg, 3 x hantelrodd 17 kg, 3 x maskinrodd 38,5-35 kg, 3 x preachers curl + 5 kg, 3 x skivstångscurl 19,5-17 kg, 2 x hantelcurl 8 kg, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad innebär dieten egentligen? Hur tänkte ni käka?



Jepp, hoppas örat håller sig friskt & du får va pigg

2009-03-02 @ 21:27:45
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Anna

Öroninflammation är inte kul. Men desto roligare att du har hittat tillbaka till inspirationen igen!

2009-03-03 @ 10:28:08
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Emil

6 penicillinkurer på ngåra månader??

Jag är ett gammalt öronbarn och när jag fick 2st inflammationer på 3 veckor så sa läkarn att vi skulle operera bort trumhinnan om jag fick en till inom en månad. Detta pga att det var för mkt ärr på den. Som tur var blev det inte så, men jag har dessvärre typ 80% hörsel på ena örat..

2009-03-03 @ 15:54:58
URL: http://body4future.wordpress.com
Postat av: emilia

Det regnar här också jätte jobbigt!

2009-03-03 @ 16:55:03
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: sabina

fan vaduktig du är

jag berundrar dig!!

2009-03-03 @ 18:38:33
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0