Onsdag - vila, vila, bara vila hela dagen! =)

Idag är jag trött, trött, trött... Kunde inte sova igår och uppe tidigt imorse. Nu sitter jagoch försöker få lite skolgrejer gjorda... men har inte riktigt nån motivation. Det är ingen extrem tidspress och då är det svårt att få saker gjorda... När man egentligen inte riktigt måste... då är det lätt att man inte gör det heller... men tanken är att jag ska skriva klart och sen söka lite jobb inför sommaren. Tunga projekt som det känns nu...

idag är det vilodag för min del. Jag har ju i och för sig tränat fem dagar på raken så det är väl på tiden kan man tycka. Min roomie är extremt sötsugen idag, men inte jag. Det är lite roligt. Hon håller på försöka komma på saker som hon "får" äta inom våran diet. En liten idé var att blanda kesella, proteinpulver och kakao för att få nått liknande en negerboll... Haha... Ja, snart sätter väl mitt sötsug in... Men än så länge har det inte varit så farligt faktiskt... Peppar peppar... Tack och lov! Jag har i alla fall bunkrat upp med Pepsi max som substitut. De finns svinbilligt här nere på godisaffären (som för övrigt har supergott godis, men det är sånt jag inte ska tänka på så det försöker jag förtränga)... =)


Kommentarer
Postat av: emilia

Vad är det för diet du går på?

2009-03-05 @ 16:30:55
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Emil

Cola light och fun light saft är godis under diet :D Det är verkligen det som får en att överleva ibland när man är riktigt låg! Dricker cola light nu för att hämma lite sötsug.

2009-03-05 @ 18:27:06
URL: http://body4future.wordpress.com
Postat av: Wushu Cissi

Hehe läcker bakgrund på datorn. =)



2009-03-13 @ 13:21:08
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0