Tisdag - omväxling förnöjer

Körde lite annat upplägg på axlarna idag och det tog verkligen bra! Körde ju iof lite annat på triceps också och det tog också bra! =) Sen försökte jag mig på att köra mage, men hade ingen lust så det skippade jag. Förut brukar jag tycka att det var jättekul att köra mage, men nu hatar jag det så det blir inte så ofta heller. Den där sidolyftsmaskinen är förresten jättebra. Tycker det tagit dåligt när jag kört med hantlar på sistonde så det är nog bra att köra den där ett tag, tills den tar dåligt! =) Jag har förreten börjat sett en liten bula på axlarna nu på sistonde, vilket är jättekul! Resultat av allt slit! Lägger in en bild som är från några veckor sen. Gick lätt som en plätt att springa lite efteråt också. Var riktigt skönt. Slutade mest för att jag blev hungrig. Nu sitter jag och väntar på att mina ungsrostade rotfrukter ska bli klara. Eller ja, det lät mer avancerat än det är... Potatis och morötter! XD

Imorn blir det till att köpa nytt proteinpulver och omega3... Allt tar slut nu! haha... och kyckling... sen  kan jag laga massor av mat!

Motion: Promenad 45 min
Styrketräning Axlar & Triceps: 5 min crosstrainer, 3 x press bakom nacken i smith +20-17,5 kg, 4 x hantelpress 9-8 kg, 3 x sidolyftsmaskin 15 kg, 3 x baksida med hantel 6 kg, 3 x rep över huvudet 35 kg, 3 x frenchpress 19,5 kg. Springa 2,5 km

Kommentarer
Postat av: sabina

du e sååååååå grym!!!

2009-03-24 @ 20:09:43
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga armar!

2009-03-25 @ 11:58:40
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Ebba

Håller med Anna: snygga armar =) Axelpass för mig imorgon, läääängtar!

2009-03-25 @ 13:13:50
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: emilia

snygga armar! när du tar proteinpulver tar du det före eller efter du har tränat och tar du det varje gång du tränar?

2009-03-25 @ 13:33:52
URL: http://enmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0