Torsdag - seg konditionsträning

Japp.. Idag stod konditionsträning på schemat... men fy vad segt det gick, Jag kände mig som en klump som försökte förflytta mig framåt när jag egentligen var gjord för att vara stilla... men fram kom jag i alla fall. 6 km, men funderade påa tt avbryta flera ggr. Fast tänker jag efter så gick konditionsträningen extremt segt i början när jag började med min diet sist också så det är väl inte så konstigt. I alla fall är jag nöjd att jag tog mig den sträckan och med samma eller bättre hastighet än vanligt. Det är bara att härda ut, det blir bättre sen.

Fortfarande inget sötsug. Lite småhungrig hela tiden bara men lider inte direkt av det. Imorn däremot misstänker jag att suget kommer sätta in ordentligt. Det blir ju helg.. Fredag... och fredag innebär godis och gotta... men jag ska inte ha min ätardag förrän lördag kväll och hela söndan i och med att jag ska festa på lördag och antagligen vill bakisäta på söndag... Men men, jag får väl "stå ut" en dag till... Nemas problemas hoppas jag.

Motion: Promenad 35 min, Springa 6 km

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh.. Helgen kommer att bli svår för mig med. Isch! Men det är väl bara att bita ihop!

2009-03-06 @ 09:05:35
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: emilia

De kommer du klara du verkar ju vara jätte duktig!

2009-03-06 @ 18:44:50
URL: http://enmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0