Träningen byts mot After Work... skoj skoj! =)

Ingen träning blir det idag heller... hade planerat ett bröstpass och sen lite springning, men nu blir det after work istället. Gymet stänger ju lite tidigt idag (20) så tvivlar på att jag hinner dit, eller egentligen mest på att jag har lust efter AWen. Har varit på skolan sen tidigt imorse och hela dan, så det blir antagligen inget mer än vardagsmotion idag, men vad gör det?

Min kamera är fortfarande försvunnen. Jag måste anmäla den stulen snart, men har inte fått tummen ur röven än. Jag saknar den i alla fall! här får ni en bild från janurai.

Jag höll på dog av hunger idag också,.,, Ivanligt tidig frukost (8:30) och ovanligt seg lunch (13:45) eftersom vi aldrig slutade. Blä! Ett jämnt flöde av föda ska det vara. Jag förstår mig verkligen inte på de som kan skippa att äta på en hel dag (vet några kompisar). Jag är hungrig/ätvillig jämt!

Kommentarer
Postat av: Ousa

Det där känner jag igen. Jag får värdens blocsocker svackor om jag inte får äta i rätt tid. Frukost. lunch och middag. Där emellan hinner man mellanmål :P

Trevlig helg!

2009-03-21 @ 09:26:10
URL: http://www.metrobloggen.se/correr
Postat av: emilia

Samma här, jag måste äta med bara några timmar imellan, iallafall en furkt så att man får i sig någonting.

2009-03-21 @ 17:05:51
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: mialena

Ätvillig var ett bra ord, det låter precis som mig! Tackar sällan nej till mat. Tyvärr...



Snygg klänning förresten! :)

2009-03-21 @ 17:50:42
URL: http://mialena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0