Fredag - hyfsat benpass

Lite seg var jag när jag gick till gymet idag. Jag tränar sällan på förmiddan för jag brukar va så seg då... tränar oftast nån gång mellan 15-17 eller 20-22, men idag gick jag till gymet redan strax efter 11... Inte särskilt laddad heller eftersom det gick så dåligt igår. Jag har inte ens träningsvärk i bröstmusklerna och det bruar jag alltid få... men det gick faktiskt hyfsat idag. Fortsatte med rätt lätt för dte känns rätt så bra. Får bra kontakt då. Eller ja, knäböjen ger inte så mycket, men gör jag bara för att träna in det. Känns bättre i alla fall. Kan nog ta på mer nästa gång, eller försöka gå djupare utan att ramla. ;) De andra ävningarna känns bra!

Annars har vi varit på Afetr work som vanligt nu ikväll... men som vanligt också mest bara för att äta... sen drog vi till Lidl för att handla kesella/kvarg... så nu är mitt lager påfyllt! =) Nu ska jag käka lite glass och sen sätta igång med pluggandet igen... på en fredagskväll... ja, ibland är det inte lätt, men jag tröstar mig med attd et bara är 2 veckor kvar av skolan nu! tyvärr kommer hela helgen se likadan ut. Gruppmöte imorn till exempel.

Motion: Styrketräning Ben: 5 min crosstrainer, 2 x utsida lår 10 kg, 3 x 22-25 knäböj 50 kg i superset med 3 x stående vadpress 106-97 kg, 3 x 25-35 benpress 140 kg, 3 x 15-25 enbenpress maskin 100 kg, 3 x sittande lårcurl 70-63 kg, 3 x benspark 56-35 kg, 3 x bollövning för baksida lår

Kommentarer
Postat av: evisen

ja har också svårt att gå ner så lågt i benböj, ramlar baklänges!



Du pluggar hårt! Starkt jobbat, o lycka till imorrn :)

2009-05-22 @ 23:43:59
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: J

Du har starka ben :)



Jag går ett program till konstruktör nu, men vill byta till ett annat program där man också bli konstruktör fast det är mer inritkad på design, sen behöver jag gå den linjen för att komma in på mastern men inriktning mot "industridesign"

2009-05-23 @ 09:57:37
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: J

Precis. Men frågan är om man inte borde se ut som 100ms löpare, helt avslappnad i musklerna i ansiktet för att förbruka mer energi....

Nja det e väl ok..... vet inte vad ajg vil lbli eg *haha

2009-05-24 @ 13:53:22
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0