Lördag - dubbla träningspass

Idag har det blivit mycket träning. Var ju sugen på att springa lite mer eftersom det gick så pass bra igår så gav mig iväg på en gång på morgonen... Det gick hyfsat bra idag med, men var tvungen att gå några meter på samma ställe på spåret vid varje varv. Igår sprang jag 3 varv och idag 2. Mycket nöjd. Skönt början på dan. Sen blev det mitt redanplanerade benpass precis innan gymet stängde. Det gick också bra. Kändes väldigt bra faktiskt. Benen skakade som galningar på slutet. =) Nu är jag laddad för mer träning. Satt i en park idag och gick faktiskt hem betydligt tidigare än alla andra bara för att kunna gå och träna. Lite tokig är man nog allt! =) Annars har jag bara pluggat idag och faktiskt INTE ätit nått skräp! Woohoo!

Motion: Springa ca 5 km
Styrketräning Ben: 3 x utsida lår i superset med 3 x liggande bencurl 40-35 kg, 3 x knäböj 50 kg i superset med 3 x stående vadpress 97-79 kg, 3 x benpress 160 kg, 3 x enbenspress i maskin 100 kg, 3 x sittande bencurl 63 kg i superset med 3 x benspark 42 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0