Måndag

Fullt upp idag. Skolan från 10-20. Blev ditlurad först på förmiddan för att efter en timme få veta att det inte alls var obligatorisk närvaro på båda seminarierna utan det bara var som de hade skrivit. Gick alltså dit helt o onödan eftersom jag skulle redovisa på eftermiddan. Himla puckon... Sen så hade vi samlig med programmet mellan 15-20. Pratade en massa om studierna och väldigt mycket om den kommande masteruppsatsen... jag har ingen aning om vad jag ska skriva om... Hjälp!!! Efter det blev det vin, sallad, massvis med räkor, baguetter, och kladdkaka. Smaskens. Att vi sen fick sitta på lärarnas stora takterrass med utsikt över hela stan och ha tillgång till de finaste konferensrummen i hela byggnaden gjorde ju inte det hela sämre heller! ;) Vi har verkligen tur som har så himla bra programansvariga som fixar!

Tänkte gå och träna när jag kom hem, men eftersom min mage var som en ballong efter all mat så kändes det inte så skoj att dra på sig träningskläderna... istället begav jag mig ut på en promenad i det härliga vädret, precis innan skymning. Slottsskogen är så himla fin nu! Gick jättefort och det var superhärligt. Sen blev jag stoppad av en kille som ville trolla för mig också, men han misslyckades båda gångerna han testade... haha... Får träna lite mer.

Motion: Promenad 65 min

Kommentarer
Postat av: J

Man hatar verkligen när de ljuger om att det är obligatorisk närvaro, de verakr de göra när det är någon föreläsning som man itne har nytta av för att klara kursen, eller när den är såååå tråkig!



Vad e det för fuskprogramansvariga ni har?! jag har typ sett min två gånger *haha

2009-05-26 @ 09:31:43
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ibland är det vettigt med lite utomhusaktiviteter nu när det är sommarväder och allt. Man vet ju aldrig hur länge det håller i sig :) Ska oxå börja promenera och springa utomhus mer, om jag hinner innan solen överger oss!

2009-05-26 @ 12:00:57
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0