Tisdag - dålig mat, men helt okej träning

Idag har jag verkligen inte ätit någe bra alls... Massor av kakor till lunch och sen barer för jag har varit på skolan väldigt länge... men men... så kan det gå. Kan kan inte va på topp jämt!

Tränade efter skolan och det gick helt okej. Armar och mage på schemat... Körde på samma vikt som sist i skrivstångscurlen och det gick helt okej. Slängde in en extra övning också men den kändes rätt värdelös så körde en annan som sista istället. Curl mot pannan och det tog som bara den! =) Sen så slog jag nytt rekord i pushdown. Eller rekord och rekord... Jag brukar inte riktigt hålla koll på sånt... men jag körde med mer vikt än jag har gjort förut och det kändes riktigt bra! himla kul! Sen tog alla andra tricepsövningarna som bara den också så jag förväntar mig träningsvärk imorn. Hade tänkt springa efteråt, men saknade motivationen. Har inte riktigt känt för att springa den här veckan... Får se om det blir ett konditionspass imorn eller på torsdag. Gick en svängefter passet istället och det var riktigt härligt! Underbart väder nu ju! Två härliga promenader blev det idag!

Förresten rekommenderar jag ingen att köpa en Nikon Coolpix. Det är en riktig skräpkamera som tar värdelösa bilder! Jag hatar den! Vill ha tillbaka min Canon Ixus... det var grejer det! Riktigt bra kvalitet!

Motion: promenad 70 min (35+35)
Styrketräning Armar & Mage: 5 min crosstrainer, 4 x skivstångscurl 24,5-22 kg, 3 x hantelcurl 10-9 kg, 2 x maskin, 3 x liggande curl mot pannan 21-17,5 kg, 3 x pushdown 50 kg, 3 x frenchpress 22 kg, 3 x rep över huvudet

Kommentarer
Postat av: sabina

kakor är ju supergott hehe..

man måste leva med..

du har sjukt sexig kropp;)

2009-05-12 @ 21:52:39
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Annika

Du ser ju jättestark ut jämt! Snygga och främst synliga muskler :)



Bra träning!

2009-05-13 @ 13:13:36
URL: http://tremil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0