Söndag - ökningar! =)

Woohoooo!!!! Det blev faktiskt ett jättebra pass idag. Trodde inte riktigt det så det var extra kul bara därför. Ökade lite i det mesta. Vet inte om det är all extra energi från de senaste 2 dagarna (pizza, Ben&Jerrys etc.) som gjort det, men skillnad blev det. Drog på extra i latsdragen. Fick inte särskilt bra kontakt då, men va kul i alla fall. Rodden gick också bra. Skulle variera mig lite med hantelrodd, men det tycker jag är svårt så körde bara 2 ggr på det och 2 ggr med skivstång. Sen det roligaste av allt var att jag ökade till 12 kg i hantelpressen. Hade egentligen tänkt köra biceps, men allt kändes så bra så körde på med axlar istället. 12 kg kändes rätt bra. Kul eftersom jag typ nyss ökat till 11 kg! =) En liten bula har jag allt fått på axeln också... Eller de var rätt stora när jag tränade! Beror nog också på maten! =)

Nu blir det plugg resten av dagen... kanske, om jag har tur, hinner jag med en liten promenad också... det återstår att se. Troligtvis inte. Men det vore härligt att komma ut lite i finvädret...

Motion: Styrketräning Rygg & Axlar: 3 x latsdrag 56 kg, 3 x latsdrag V-handtag 56-49 kg, 3 x rodd 45 kg, 2 x hantelrodd 18-16 kg, 2 x skivstångsrodd 27 kg, 3 x hantelpress 12-11 kg, 3 x sidolyft med hantel 6 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 9,5 kg i superset med 3 x rygglyft

Kommentarer
Postat av: emilia

Det är så skönt nät det ger resultat och man kan öka lite!

2009-05-24 @ 17:53:14
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt härligt! Hoppas helgen var bra =)

2009-05-24 @ 21:04:33
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: vaspop

Jag ser ingen marklyft på varken rygg eller bendagarna, vad är detta :) Bästa och roligaste övningen av alla ju

2009-05-25 @ 11:12:24
Postat av: evisen

johanna vad har du för kamera, behöver en!

2009-05-25 @ 19:55:22
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vaspop: Nja... min rygg är ju trasig... :S

2009-05-25 @ 20:40:21
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0