....and it feels so good! =)

Ohoooo! jag har tränat idag!!!!! och det gick rätt bra också! jag trodde att det skulle gå jättedåligt i coh med att jag har haft uppehåll så länge (3,5 vecka förutom ett ynka litet lätt pass som slank in), men det var helt okej faktiskt. Rygg & Biceps fick det bli. Fick bra kontakt med rygge i chins och latsövningen, det var lite svårare med roddövningarna, men jag gjorde dem ju så nån nytta måste det ju ha blivit. Sen had ejag blivit väldigt svag i biceps, men förhoppningsvis kommer väl det tillbaka så småningom (snart hoppas jag) också. Skulle avsluta med att springa en stund så jag segade mig igenom 1 km och det gick verkligen tungt. Fy vilken dålig kondition jag har numera... Kanske inte så konstigt med tanke på att jag på hela höstterminen springit två gånger, några enstaka gånger i somras och annars inte alls så mycket i år... Måste bli bättring helt enkelt. Får gnata på! Imorn blir det mera träning!!!

Motion: Styrketräning Rygg & Biceps: 4 x chins med hjälp, 3 x rodd 45 kg, 3 x smalt latsdrag 35 kg saaaakta, 2 x roddmaskin, 3 x scottcurl + 5 kg, 3x skivstångscurl (några nere, några uppe, några hela) 14,5 kg, 2 x bamsecurl, 2 x skivstångsrodd 29,5 kg, 3 x ryggresningar. Springa 1km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0