Äntligen sällskap på träningspasset!

Guuuuuses vad trött jag har varit idag. Jag och roomien skippade eftermiddagens föreläsning och gick hem och sov istället. Jag låg som däckad i två timmar, men är fortfarande trött så ska försöka sova tidigt idag. Jag kan nog aldrig få för mycket sömn! XD

Väntade in roomie nummer två så vi kunde träna tillsammans nu ikväll, en väntan väl värd trots att vi tränade olika grejer större delen av passet. kon sprang och rodde under tiden jag körde rygg och så körde vi bröst tillsammans. Eftersom jag hade någon som passade kunde jag öka lite i bänkpressen. Kändes helt okej. Var inga problem, men vill bara inte fastna på sista repset. Alla bröstövningar tog bra! Chins och latsdrag tog också bra. Jag kör mest excentriskt på dem, hjälper till med en fot när jag inte orkar på vägen upp och håller emot på vägen ner. Tar som bara den. Fast roddövningarna känns inge vidare just nu och har inte gjkort det på några pass vilket är jättetråkigt... Måste göras nånting åt helt enkelt!

Motion: Styrketräning Rygg & Bröst: 5 min crosstrainer, 4 x chins med hjälp, 3 x latsdrag V-handtag 47 kg, 3 x bänkpress 45-40 kg, 3 x sned bänk i smith 26 kg, 3 x pecdec 28-21 kg, 4 x rodd 50-45 kg, 3 x maskinrodd 35 kg, 1 x ländryggsmaskin låååångt set

Kommentarer
Postat av: Anna

Träningskompisar är bra.. Har dåligt med sådana!

2009-11-18 @ 11:28:41
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: hihi

Hihi.. har du en kossa med dig när du tränar? ;) "kon sprang o rodde...."

2009-11-18 @ 13:34:48
Postat av: Johanna

hihi: Muuuuuuu! ;)

2009-11-18 @ 18:56:26
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0