Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig...

... Jag hade ju stora planer på träning idag men istället har jag bara varit hemma och slöat (förutom 4 timmar på skolan 16-20). Jag har sett på serier, film, slösurfat m.m. och käkat massa godis. Har känt mig så himla seg och trött hela dagen. Ingen ork har funnits. Jag hade ju tänkt springa imorse och sen styrketräna ben och lite bröst nu ikväll... sen ändrades det till styrketräning på eftermiddan och promenad på kvällen när jag insåg att jag inte orkade springa på morgonen... sen ändrades det till träning på kvällen, men sen ändrades det snabbt till ingenting alls... ibland får man lyssna på vad kroppen vill! idag ville jag slöa och äta choklad! =) Nu ska jag packa klart inför helgen. Ses på måndag!

Kommentarer
Postat av: J

Jag känner igen det här! Det e avsaknad på disciplin! Nu kanske jag låter hård, men jag är likadan när det kommer till skolan....och fan lite träning nu med...kanske är en vinterdeprission.....

2009-11-28 @ 09:00:51
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Laura

Ibland är det så men inte är det så farligt speciellt om man tränar andra dagar :)

2009-12-01 @ 19:09:12
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0