Imorgon smäller det!

Idag was the big day... Dan som jag skulle börja träna igen... men det har faktiskt inte skett... jag satt och funderad epå om jag skulle bege mig iväg nyss, men jagär fortfarande kvar hemma. Jag är så sjuuukt trött så jag ska faktiskt fortsätta att sega på här hemma och sen sova hyfsat tidigt är min plan. Imorn däremot... Då blir det gym för hela slanten! XD Jag ser fram emot det även om jag måste erkänna att det tar emot lite nu när jag har blivit så här pass förslappad... men nu är jag taggad på att träna som ett as! XD

Förutom slappandet har jag spenderat dagen med att tenta, käka god pastalunch med mina vänner och fyllt på kylen! Även hunnit testa Marabou Vinter! Den var ju smaskens! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack, vad glad jag blir. Nu har inte jag, vad jag vet, sett någon bild på din rygg men dina armar vet jag att jag sett. Där är jag riktigt avis, mina verkar vilja förbli små pinnar:P

2009-11-03 @ 20:54:52
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har också testat den... SJUKT god!

2009-11-04 @ 08:05:21
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: J

Haha, har inte du godisförbud? ;) Det var ju faktiskt en hel del, inte mycket dans där dock? Kanske vore något? Du kanske inte hittat rätt instruktör som passa dig? Fast alla måste ju inte gilla gruppträning!



Du skulle ha tränat, då hade du säkert fått mer energi! :)

2009-11-04 @ 23:20:34
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0