Varning! Vandrande säl på ingång!

Idag har jag haft en riktigt pissig dag. Jag har sett ut som jag vet inte vad i fejan och resten av kroppen har varit som en korv eller säl eller vad man nu kan kalla det... Mycket obehagligt!

Jag var i alla fall något piggare idag så det har blivit träning, trots korv-/sälkänslan. Chins och latsdrag gick riktigt bra. Jag fick kontakt! Woohooo! XD Roddmaskinen gick också bra. Testade en som jag inte brukar köra och ska nog köra den lite oftare. Vanlig rodd gick väl så där. Den har kännts rätt pissig ett tag nu, skivstångsrodd likaså. Men men... Sånt är livet. Sen var meningen att jag skulle köra biceps, men jag hadeont i vänstra handleden så det gick inge vidare... fick bli triceps istället för det gick bättre. Pushdowns gick så där, men resten var grymt. Det kändes som om mina armar skulle explodera!!!! Häääärligt!

I helgen ska jag åka till Stockholm och gå på Horse show som jag gör varje år, bara på dressyren (det som är mest värt att se enligt mig). Därför tänkte jag försöka träna så mycket som möjligt innan dess. Nu ska jag väl inte säga för mycket för det brukar ju ha en tendens att inte bli som jag säger... men min tanke är att jag ska springa på morgonen imorn och på torsdag och köra lite styrka på kvällen... Tokigt? ja, kanske! XD

Motion: Styrketräning Rygg & Triceps: 5 min crosstrainer, 3 x chins med hjälp -25kg, 3 x latsdrag 49-45,5 kg, 3 x maskinrodd 40 kg, 3 x rodd 50-45 kg, 3 x pushdowns 50 kg, 3 x rep över huvvet 35 kg, 3 x enarmspushdown 15 kg, 3 x ryggresningar, 10 min crosstrainer

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med Horse Show!

Själv ska jag julhandla o Sthlm!

2009-11-25 @ 09:23:33
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0